Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-03-2005 | Ten geleide

Samenwerken tot iedere prijs?

Auteur: Else de Haan

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 1/2005

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Samenwerken is goed, zo goed, dat het soms lijkt of het een doel op zich is geworden. Alsof verwacht wordt dat met samenwerking ook de kwaliteit als vanzelf zal toenemen. Alsof dan geheel spontaan slechts de positieve kanten van eenieder naar boven komen, die elkaar dan ook nog zullen aanvullen en versterken. Bewindslieden, regelgevers en directeuren verwachten kennelijk zo‘n synergie en leunen na voldane regelarbeid tevreden achterover. De basis is gelegd. Er kan geoogst worden. Helaas blijkt die basis maar al te vaak een verwarrende bak met regels en veranderingen in de vertrouwde gang van zaken, waar de mensen die de regels moeten naleven ongemakkelijk tegenaan kijken. In deze aflevering van Kind en Adolescent Praktijk is het samenwerken in alle toonaarden aanwezig.
Metagegevens
Titel
Samenwerken tot iedere prijs?
Auteur
Else de Haan
Publicatiedatum
01-03-2005
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 1/2005
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03059561