Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-06-2003 | Frictie

Vroegtijdige keuze tussen praktijkonderwijs of leerweg ondersteunend onderwijs doet leerlingen tekort!

Pleidooi voor het samenvoegen van twee ‘leerlinggebonden zorgbudgetten‘

Auteur: Henk van Goor

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 2/2003

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Bij het toelaten van leerlingen tot praktijkonderwijs en leerwegondersteunend onderwijs worden strenge criteria gehanteerd. De overheid eist een eenduidige keuze. Het beleid om de leerlingenstroom in deze onderwijssector te reguleren blijkt voor veel leerlingen in het tussengebied nadelig uit te pakken. De beleidsmaatregel staat het geven van onderwijs dat aansluit bij de behoeften van individuele leerlingen in de weg. Integratie van praktijkonderwijs in het vmbo lijkt de beste optie.
Metagegevens
Titel
Vroegtijdige keuze tussen praktijkonderwijs of leerweg ondersteunend onderwijs doet leerlingen tekort!
Pleidooi voor het samenvoegen van twee ‘leerlinggebonden zorgbudgetten‘
Auteur
Henk van Goor
Publicatiedatum
01-06-2003
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 2/2003
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03059487