Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-12-2002 | In de wandelgang

Keuzevrijheid onderwijs: 'het rugzakje' kritisch bekeken

Auteur: Helen E. Bakker

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 2/2002

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

De Wet op de Expertisecentra en de invoering van de leerlinggebonden financiering in het onderwijs: stand van zaken.
Literatuur
go back to reference Bakker, H.E., Koning, W, Pameijer, N. & Pijnen burg, H.M. (2002). Protocol Handelingsgerichte diagnostiek binnen het REe. Zoetermeer: Wegbereiders Expertisecentra Igf. Bakker, H.E., Koning, W, Pameijer, N. & Pijnen burg, H.M. (2002). Protocol Handelingsgerichte diagnostiek binnen het REe. Zoetermeer: Wegbereiders Expertisecentra Igf.
go back to reference Van Beukering, 1. & Pameijer, N. (2002). Toelaatbaarheidsbepaling en handelingsgerichte diagnostiek: van gescheiden circuits naar functionele afstemming. Tijdschrift voor Orthopedagogiek, 41,470-473. Van Beukering, 1. & Pameijer, N. (2002). Toelaatbaarheidsbepaling en handelingsgerichte diagnostiek: van gescheiden circuits naar functionele afstemming. Tijdschrift voor Orthopedagogiek, 41,470-473.
go back to reference Koning, W, Bakker, H,E. & Pijnen burg, H.M. (2002). Indicatiestelling en handelingsgerichte diagnostiek binnen de REC's: gescheiden offunctioneel geïntegreerd? Tijdschrift voor Orthopedagogiek, 41, 457-469. Koning, W, Bakker, H,E. & Pijnen burg, H.M. (2002). Indicatiestelling en handelingsgerichte diagnostiek binnen de REC's: gescheiden offunctioneel geïntegreerd? Tijdschrift voor Orthopedagogiek, 41, 457-469.
go back to reference Model onderwijskundig rapport (2002). Zoetermeer: Procesmanagement Primair Onderwijs, VMBO projectorganisatie, Wegbereiders Igf, TCAI Model onderwijskundig rapport (2002). Zoetermeer: Procesmanagement Primair Onderwijs, VMBO projectorganisatie, Wegbereiders Igf, TCAI
go back to reference Resing, We.M., Evers, A., Koomen, H., Pameijer, N., Bleichrodt, N., van Boxtel, H. van & Greef, E. de (2002). Indicatiestel/ing: Condities en instrumentarium in het kader van leerlinggebonden financiering. Amsterdam: NDC-Boom. Resing, We.M., Evers, A., Koomen, H., Pameijer, N., Bleichrodt, N., van Boxtel, H. van & Greef, E. de (2002). Indicatiestel/ing: Condities en instrumentarium in het kader van leerlinggebonden financiering. Amsterdam: NDC-Boom.
go back to reference Rijswijk, e.M. van, As, M.L.!. van, Bruins, M., Greef, E.E.M. de, & 5ikkema, A. (2002). Indicatiestel/ing Speciaal Onderwijs en leerlinggebonden financiering. Model-protocol/en voor de indicatiecommissies. Handreiking voor het gebruik. Zoetermeer: Werkgroep Protocolindicatiestelling. Rijswijk, e.M. van, As, M.L.!. van, Bruins, M., Greef, E.E.M. de, & 5ikkema, A. (2002). Indicatiestel/ing Speciaal Onderwijs en leerlinggebonden financiering. Model-protocol/en voor de indicatiecommissies. Handreiking voor het gebruik. Zoetermeer: Werkgroep Protocolindicatiestelling.
go back to reference 5truiksma, e. & Bal, I. (2002). Protocol handelingsplan voor leerlingen met een 50/ LCF indicatie. Rotterdam: Pedologisch Instituut. 5truiksma, e. & Bal, I. (2002). Protocol handelingsplan voor leerlingen met een 50/ LCF indicatie. Rotterdam: Pedologisch Instituut.
go back to reference Tijdelijke Commissie Advisering Indicatiestelling leerlinggebonden financiering (2001). Advies criteria voor indicatiestel/ing in het kader van het wetsvoorstel Regeling leerlingggebonden financiering. Zoetermeer: Tijdelijke Commissie Advisering Indicatiestelling leerlinggebonden financiering (2001). Advies criteria voor indicatiestel/ing in het kader van het wetsvoorstel Regeling leerlingggebonden financiering. Zoetermeer:
go back to reference Wegbereiders expertisecentra Igf. Wegbereiders expertisecentra Igf (2002). Bestuurlijk-organisatorisch model indicatiestel/ng REC's. Zoetermeer: Wegbereiders Expertisecentra Igf. Wegbereiders expertisecentra Igf. Wegbereiders expertisecentra Igf (2002). Bestuurlijk-organisatorisch model indicatiestel/ng REC's. Zoetermeer: Wegbereiders Expertisecentra Igf.
go back to reference Wetsvoorstel Regeling leerlinggebonden financiering/Wet op de expertisecentra (2002). 's Gravenhage: SDU uitgevers. Wetsvoorstel Regeling leerlinggebonden financiering/Wet op de expertisecentra (2002). 's Gravenhage: SDU uitgevers.
go back to reference Winnubst, Th. (2001). Ambulante begeleiding in een veranderende context: leerlinggebonden financiering en REC-ontwikkeling. Model ambulante begeleiding en protocol/en. Zoetermeer: Wegbereiders Expertisecentra Igf. Winnubst, Th. (2001). Ambulante begeleiding in een veranderende context: leerlinggebonden financiering en REC-ontwikkeling. Model ambulante begeleiding en protocol/en. Zoetermeer: Wegbereiders Expertisecentra Igf.
Metagegevens
Titel
Keuzevrijheid onderwijs: 'het rugzakje' kritisch bekeken
Auteur
Helen E. Bakker
Publicatiedatum
01-12-2002
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 2/2002
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03059462