Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-12-2002 | Column

Curieuze kinderen

Auteur: Constance Dolman

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 2/2002

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Sommige ouders hebben bijzondere kinderen. Eigenlijk te bijzonder om problemen te hebben. Als ze die dan toch krijgen en media, magnetiseurs en andere goedwillende hulpverleners zonder BIG-registratie hebben geen verlichting gebracht, dan is de gang naar de 'officiële' hulpverlening nog de enige weg. Met bezwaard gemoed melden de ouders hun kroost aan, vervuld van de bangste voorgevoelens. Zullen die hulpverleners hun kind wel begrijpen? Natuurlijk niet. Maar ja, ze staan met de rug tegen de muur. Ze moeten wel. De school heeft aangedrongen. Of de ouders kunnen er echt niet meer tegen. Daar komen ze. Soms hebben ze knipsels bij zich, waarin de bijzonderheid van hun kinderen treffend wordt verwoord. Of we die vooral willen lezen. Niet dat ze er iets van verwachten. De reguliere hulpverlening is nu eenmaal niet geneigd zich om 'de hele mens' te bekommeren, dat weet iedereen.
Metagegevens
Titel
Curieuze kinderen
Auteur
Constance Dolman
Publicatiedatum
01-12-2002
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 2/2002
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03059459