Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-10-2016 | Werk in uitvoering

Werken in een winkel die verbouwd wordt

C4Youth 2.0 helpt bij samen leren en verbeteren

Auteurs: dr. Lucienne Van Eijk, dr. Eddy De Tiège, drs. Pauke Mutsaers, drs. Marieke Nanninga, drs. Vera Verhage, Prof. dr. Hans Grietens, prof. dr. Menno Reijneveld

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 3/2016

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

C4Youth 2.0 is een Academische Werkplaats Transformatie zorg voor Jeugd (AWTJ). Een academische werkplaats is een (kennis) infrastructuur waarin praktijk, onderzoek, beleid en onderwijs regionaal en langdurig samenwerken aan het oplossen van vraagstukken, in dit geval rond de transformatie in de zorg voor jeugd.
Literatuur
go back to reference Broeke, J. van den, Plochg, T., Schreurs, H., Quak, S., Egberts, M., Vorst, E. van den, Verhoeff, A., Stronks, K. (2014). Wat is de werkwijze van zorgenwelzijnsorganisaties in Utrecht en Amsterdam omde hoge zorgconsumptie in achterstandswijken teverlagen? Verslag van een actiebegeleidend onderzoek.Tijdschrift voor Gezondheidswetenschappen,92, 1, 41–51.CrossRef Broeke, J. van den, Plochg, T., Schreurs, H., Quak, S., Egberts, M., Vorst, E. van den, Verhoeff, A., Stronks, K. (2014). Wat is de werkwijze van zorgenwelzijnsorganisaties in Utrecht en Amsterdam omde hoge zorgconsumptie in achterstandswijken teverlagen? Verslag van een actiebegeleidend onderzoek.Tijdschrift voor Gezondheidswetenschappen,92, 1, 41–51.CrossRef
go back to reference Regionale Inkooporganisatie Groninger Gemeenten(RIGG) (2014). Contouren Jeugdstelsel Groningen2015-2018. Een uitwerking gebaseerd op hetGroninger Functioneel Model. Groningen: RIGG(www.RIGG.nl). Regionale Inkooporganisatie Groninger Gemeenten(RIGG) (2014). Contouren Jeugdstelsel Groningen2015-2018. Een uitwerking gebaseerd op hetGroninger Functioneel Model. Groningen: RIGG(www.​RIGG.​nl).
go back to reference Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) (2016). Harmonisatie outcome in jeugdhulp, jeugdgezondheidszorg, jeugdbescherming en jeugdreclassering. Den Haag: Auteur. Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) (2016). Harmonisatie outcome in jeugdhulp, jeugdgezondheidszorg, jeugdbescherming en jeugdreclassering. Den Haag: Auteur.
go back to reference Wagemakers A., Koelen M., Nierop, P. van, Meertens, Y., Weijters, J., Kloek, G. (2007) Actiebegeleidendonderzoek ter bevordering van intersectoralesamenwerking en bewonersparticipatie. De ervaringenmet het wijkgezondheidswerken in Eindhoven.Tijdschrift voor Gezondheidswetenschappen, 85, 1,23–31.CrossRef Wagemakers A., Koelen M., Nierop, P. van, Meertens, Y., Weijters, J., Kloek, G. (2007) Actiebegeleidendonderzoek ter bevordering van intersectoralesamenwerking en bewonersparticipatie. De ervaringenmet het wijkgezondheidswerken in Eindhoven.Tijdschrift voor Gezondheidswetenschappen, 85, 1,23–31.CrossRef
go back to reference Yperen, T. van, Steenhoven, P. van der (2011).Toets basisset CJG-indicatoren. Utrecht: Nederlandsjeugdinstituut (Nji). Yperen, T. van, Steenhoven, P. van der (2011).Toets basisset CJG-indicatoren. Utrecht: Nederlandsjeugdinstituut (Nji).
Metagegevens
Titel
Werken in een winkel die verbouwd wordt
C4Youth 2.0 helpt bij samen leren en verbeteren
Auteurs
dr. Lucienne Van Eijk
dr. Eddy De Tiège
drs. Pauke Mutsaers
drs. Marieke Nanninga
drs. Vera Verhage
Prof. dr. Hans Grietens
prof. dr. Menno Reijneveld
Publicatiedatum
01-10-2016
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 3/2016
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/s12454-016-0035-x