Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Perspectives on Medical Education

Uitgave 6/2016

Inhoudsopgave (12 Artikelen)

Education and the island of misfit toys

  • Open Access
  • Commentary

Steven J. Durning, Holly S. Meyer, Pim W. Teunissen

What is science without replication?

  • Open Access
  • Commentary

Jimmie Leppink, Patricia Pérez-Fuster

How a teaching rotation in medical school affects graduates’ subsequent careers

  • Open Access
  • Original Article

Anne T. Kloek, Angela C.M. van Zijl, Olle T.J. ten Cate

A five-year retrospective evaluation of a faculty research fellowship programme at the medical college of Georgia

  • Open Access
  • Original Article

Tasha R. Wyatt, Kelli Braun, Lance Evans, Alexis Rossi, Paul M. Wallach, Lara M. Stepleman

Relevance of anatomy to medical education and clinical practice: perspectives of medical students, clinicians, and educators

  • Open Access
  • Original Article

Amgad Sbayeh, Mohammad A. Qaedi Choo, Kathleen A. Quane, Paul Finucane, Deirdre McGrath, Siun O’Flynn, Siobhain M. O’Mahony, Colm M. P. O’Tuathaigh

Effect size – large, medium, and small

  • Open Access
  • Statistical Points and Pitfalls

Jimmie Leppink, Patricia O’Sullivan, Kal Winston

Science: the slow march of accumulating evidence

  • Open Access
  • Eye-Opener

Katherine Picho, Lauren A. Maggio, Anthony R. Artino Jr

Academic promotion packages: crafting connotative frames

  • Open Access
  • Eye-Opener

Lara Varpio, Christina St.Onge, Meredith Young

Thanks to reviewers

  • Open Access
  • Thanks to Reviewers

Erratum to: Student-directed retrieval practice is a predictor of medical licensing examination performance

  • Open Access
  • Erratum

Francis Deng, Jeffrey A. Gluckstein, Douglas P. Larsen