Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-03-2009 | Ten geleide

Een boterham met tevredenheid

Auteur: Else de Haan

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 1/2009

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Vroeger moest een kind nog wel eens een ‘boterham met tevredenheid’ eten. Dat was een boterham zonder beleg, een boterham met niets. Een eufemisme voor iets wat toch niet helemaal in orde is. De manier waarop we over ons werk praten en schrijven, lijkt soms verdacht veel op zo’n boterham met tevredenheid. Aan de resultaten die wij behalen worden mooie woorden besteed, maar goed beschouwd zijn het toch vaak boterhammen zonder beleg. Die resultaten zijn op een aantal gebieden namelijk nogal karig. In deze aflevering van Kind en Adolescent Praktijk wordt over onvrede over die karig belegde boterham geschreven: wij hebben soms verkeerde oplossingen, geen oplossingen of niet voldoende oplossingen.
Metagegevens
Titel
Een boterham met tevredenheid
Auteur
Else de Haan
Publicatiedatum
01-03-2009
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 1/2009
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03088020