Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-06-2008 | WWW

World Wide Wisdom

Auteur: Frank Ruiters

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 2/2008

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Eerder belichtten we in WWW de SDQ-vragenlijsten, die gratis te downloaden zijn via http://www.sdqinfo.com. Scoren gaat via http://www.sdqscore. net . Als vervolg hierop is er van dezelfde makers een compleet door Curium in het Nederlands vertaald klinisch interview te vinden op http://www.dawba.com/ dawba/bdutch.html. Dit betreft een pakket met een gestructureerd interview en vragenlijsten. De site stelt dat het materiaal via een computerprogramma te scoren valt, maar wij zullen het voorlopig moeten doen met het beschrijven van de inhoud van het materiaal. Evengoed is het met de uitslagen in de hand gemakkelijker om een voorlopige classificatie in DSM-IV-termen op te stellen. Op basis van gegevens van individueel onderzoek kan deze de classificatie vervolgens worden aangehouden, of verworpen.
Metagegevens
Titel
World Wide Wisdom
Auteur
Frank Ruiters
Publicatiedatum
01-06-2008
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 2/2008
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03076686