Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-06-2012 | WWW

WORLD WIDE WISDOM: MMPI-II OP STRAAT

Auteur: Bohn Stafleu van Loghum

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 2/2012

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Dit is niet best, maar waar testuitgevers in ons land huiver voor uitspreken is gebeurd: geisel.​narod.​ru/​mmpi2.​htm laat in 2012 de volledige Engelstalige versie van de MMPI-II zien. Deze Russische website leidt bovendien tot automatische scoreberekening. Je wordt er gevraagd een profiel te creëren dat het mogelijk maakt jouw gegevens om te zetten via vergelijking met een normgroep. Dit voorbeeld laat zien dat de kans dat tests via illegale weg op internet te vinden zijn, reëel is. Dat zal dan ook de reden zijn dat bij de huidige gang van zaken ouders inzagerecht hebben als het gaat om ruwe gegevens en dan alleen als iemand in de ruimte erbij aanwezig is. Hiermee proberen testuitgevers te voorkomen dat de testitems openbaar worden gemaakt. …
Metagegevens
Titel
WORLD WIDE WISDOM: MMPI-II OP STRAAT
Auteur
Bohn Stafleu van Loghum
Publicatiedatum
01-06-2012
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 2/2012
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/s12454-012-0028-3