Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-09-2003 | Ten geleide

Ten geleide

Auteur: Else de Haan

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 3/2003

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Op zondagmorgen 25 mei overleed Heleen van der Velden, onze schrijfster van de column Kinderen op school. Zij is niet lang ziek geweest en stierf aan een hersenbloeding. Heleen was, zoals de lezers van haar column weten, jarenlang rector van een grote scholengemeenschap, het Libanon Lyceum in Rotterdam. Op haar begrafenis werd duidelijk dat zij niet zomaar een rector was geweest. Zij werd omschreven als hartelijk, tegendraads, maar vooral bereid om in iedere mus een zwaluw te zien. Zij zag in iedere leerling iets moois en bijzonders, waardoor die leerlingen vanzelf ook zo werden. Dat was precies wat wij teruglazen in de columns die zij schreef over leerlingen van haar school. Zij was een rector én een columnist die hield van ‘haar’ kinderen.
Metagegevens
Titel
Ten geleide
Auteur
Else de Haan
Publicatiedatum
01-09-2003
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 3/2003
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03059473