Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-04-2010 | ingezonden

Reactie op Frictie

Kind en Adolecent Praktijk, juni 2009

Auteurs: Caroline Ploeg, Femy Wanders

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 1/2010

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Naar aanleiding van het artikel ‘Borderline persoonlijkheidsstoornis en opvoeding: een verantwoorde combinatie?’ van Brunsting, Cytryn en Gerrits en de reactie hierop van Wies van den Bosch (Kind en Adolescent Praktijk 2, 2009), schrijven wij vanuit het Jonge Kind Team Assen van Accare over de dilemma’s waar wij in de praktijk mee te maken krijgen. …
Literatuur
go back to reference Linehan, M.M. (1993).Cognitive behavioral treatment of borderline personality disorder. New York: Guildford Press. Linehan, M.M. (1993).Cognitive behavioral treatment of borderline personality disorder. New York: Guildford Press.
Metagegevens
Titel
Reactie op Frictie
Kind en Adolecent Praktijk, juni 2009
Auteurs
Caroline Ploeg
Femy Wanders
Publicatiedatum
01-04-2010
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 1/2010
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/s12454-010-0010-x