Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-10-2022 | Artikel

Ik ben er klaar mee!

Over geduld en ongeduld in je groep

Auteur: Inge van Rijn

Gepubliceerd in: KinderopvangTotaal Op de groep | Uitgave 10/2022

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Soms zeg je wel eens (of denk je bij jezelf): nu ben ik er klaar mee! Dan is je geduld op. Het is ook lastig om in je groep altijd voor ieder kind eindeloos geduld op te brengen; je zit immers ook met het dagritme of een activiteitenprogramma dat je moet volgen. Maar het lijkt wel of we in onze maatschappij steeds ongeduldiger worden. Dringt dit ongeduld ook binnen in jouw organisatie, bij ouders, in je groep en bij jezelf? Hoe ga jij hiermee om? Een interview met Joop Berding over zijn boek Opvoeding en onderwijs tussen geduld en ongeduld. Joop werkte jarenlang in het onderwijs en heeft veel over opvoeding geschreven, onder andere over de pedagogiek van Janusz Korczak.
Metagegevens
Titel
Ik ben er klaar mee!
Over geduld en ongeduld in je groep
Auteur
Inge van Rijn
Publicatiedatum
01-10-2022
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
KinderopvangTotaal Op de groep / Uitgave 10/2022
Print ISSN: 3050-6638
Elektronisch ISSN: 3050-8312
DOI
https://doi.org/10.1007/s41189-022-1819-z