Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-10-2022 | Kinder boeken

Ik tel tot één

Auteur: Iris Kamp

Gepubliceerd in: KinderopvangTotaal Op de groep | Uitgave 10/2022

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

'Let op: we tellen tot één en NIET verder', is de intrigerende mededeling op het omslag van dit telboek. Op de eerste tekstpagina nodigt de verteller de lezer uit maar gewoon te doen wat hij zegt, dan komt het wel goed. We beginnen met één appel, een lekker makkelijk begin. Dan tellen we één olifant, om vervolgens op twee walvissen te stuiten. Hè, twee walvissen? Maar let op, er wordt niet gevraagd hoeveel walvissen je ziet, maar hoeveel worstjes. En dat is er inderdaad één! Bij de drie soepkommen moeten we de vliegen in de soep tellen. Dat is er natuurlijk weer maar één. Stiekem leren kinderen in dit boek misschien toch nog wel iets over wat grotere getallen, maar niet verder vertellen! …
Metagegevens
Titel
Ik tel tot één
Auteur
Iris Kamp
Publicatiedatum
01-10-2022
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
KinderopvangTotaal Op de groep / Uitgave 10/2022
Print ISSN: 3050-6638
Elektronisch ISSN: 3050-8312
DOI
https://doi.org/10.1007/s41189-022-1832-2