Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-09-1999 | Artikelen

Modellen op de divan: ten geleide

Auteurs: Mevr. Dr. K. Verschueren, Dr. J. B. Hoeksma, Prof. Dr. G. J. Mellenbergh, Mevr. Drs G. A. Smid

Gepubliceerd in: Kind en adolescent | Uitgave 3/1999

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

De pedagoog, psychiater of psycholoog die wil bijblijven met de wetenschappelijke literatuur in zijn of haar vakgebied, heeft het niet zo gemakkelijk. Het lezen van wetenschappelijke artikelen vraagt langzamerhand heel wat methodologische kennis. Sla een willekeurig recent nummer van een wetenschappelijk tijdschrift open, en je vindt er verwijzingen naar ‘structurele modellen’, ‘multilevel modellen’, ‘Raschmodellen’, enzovoort. Niet alleen in internationale artikelen, maar ook in Nederlandstalige publicaties, winnen geavanceerde statistische methoden en modellen duidelijk veld.
Metagegevens
Titel
Modellen op de divan: ten geleide
Auteurs
Mevr. Dr. K. Verschueren
Dr. J. B. Hoeksma
Prof. Dr. G. J. Mellenbergh
Mevr. Drs G. A. Smid
Publicatiedatum
01-09-1999
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind en adolescent / Uitgave 3/1999
Print ISSN: 0167-2436
Elektronisch ISSN: 1876-5998
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03060734