Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-04-2007 | Article

Meer keuze

Auteur: René Denis

Gepubliceerd in: DementieVisie | Uitgave 2/2007

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Als je kind vier wordt, moet je als ouders een belangrijke keuze maken. Naar welke basisschool gaat onze Lisa of Joep? Zo’n keuze is er een voor langere tijd en er zijn ook heel wat consequenties aan verbonden. Gelukkig maar dat er vrijwel altijd meer basisscholen op fietsafstand liggen en er dus echt iets te kiezen valt. Een openbare school en een katholieke, een Jenaplanschool en een vrije school... School één heeft een oud gebouw maar een vriendelijke uitstraling. School twee legt de nadruk op de individuele ontwikkeling, maar blijkt ook rare huisregels te hebben. School drie doet veel aan gezamenlijke activiteiten en zweert bij kleine klassen. En tot slot is er de school die de hoogste score van de onderwijsinspectie heeft gekregen. Wat je als ouder ook kiest: fijn dat er meer keuzemogelijkheden zijn!
Metagegevens
Titel
Meer keuze
Auteur
René Denis
Publicatiedatum
01-04-2007
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
DementieVisie / Uitgave 2/2007
Print ISSN: 2950-2713
Elektronisch ISSN: 2950-2721
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03059367