Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

05-05-2017 | Redactioneel

Jeugdgezondheidszorg en onderwijs

Auteur: G. E. Dera-de Bie, PhD

Gepubliceerd in: JGZ Tijdschrift voor jeugdgezondheidszorg | Uitgave 3/2017

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Als je kijkt naar het ontstaan en de geschiedenis van de jeugdgezondheidszorg (JGZ) dan was er vanaf de start een samenwerking tussen de JGZ en de scholen, om zo preventief zorg te dragen voor een gezonde jeugd. Waar voorheen de accenten lagen op voeding, hygiëne en ontwikkeling zijn er tegenwoordig vele aspecten bijgekomen, waaronder opvoedondersteuning, vroegtijdig opsporen van risicofactoren en zelfs beleidsondersteuning op het preventieve gezondheidsvlak. Verder is er vanuit de JGZ nog meer aandacht voor samenwerking met andere partners, zoals kinderopvang en scholen. Deze samenwerking is intensiever geworden, maar nog niet optimaal. …
Metagegevens
Titel
Jeugdgezondheidszorg en onderwijs
Auteur
G. E. Dera-de Bie, PhD
Publicatiedatum
05-05-2017
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
JGZ Tijdschrift voor jeugdgezondheidszorg / Uitgave 3/2017
Print ISSN: 1567-8644
Elektronisch ISSN: 1876-598X
DOI
https://doi.org/10.1007/s12452-017-0104-z