Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-09-2010 | Ten Geleide

Harken En Ongehoorzaam Zijn

Auteur: Else de Haan

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 3/2010

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Onze hulpverlenerstuin is zo langzamerhand keurig aangeharkt. We hebben zorgplannen, behandelprotocollen, richtlijnen, handelingsplannen en niet te vergeten diagnosebehandelcombinaties. We zijn bijna klaar, lijkt het wel. Nu alles netjes volgens plan uitvoeren en iedereen is tevreden. Iedereen? Ondanks ons prachtig arsenaal aan voorschriften en hulpmiddelen zijn er nog steeds kinderen met ernstige problemen. Zij kregen wel een behandeling, maar hadden daar niets aan of in ieder geval niet genoeg. Drie tot vier van de tien kinderen die bij ons in behandeling komen, worden niet beter. Dat blijkt steeds weer als de effectiviteit van onze mooie behandelprotocollen wordt onderzocht.
Literatuur
go back to reference Maurer, Jac, ’ Westermann, George (2003). In dialoog over problematiek en aanpak. Het ID-Model in de praktijk. Kind en Adolescent Praktijk,2,(4), 14–20. Maurer, Jac, ’ Westermann, George (2003). In dialoog over problematiek en aanpak. Het ID-Model in de praktijk. Kind en Adolescent Praktijk,2,(4), 14–20.
Metagegevens
Titel
Harken En Ongehoorzaam Zijn
Auteur
Else de Haan
Publicatiedatum
01-09-2010
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 3/2010
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03088870