Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-06-2010 | Book Review

Ann Palmer: Realizing the College Dream with Autism or Asperger Syndrome

Jessica Kingsley Publishers, London and Philadelphia, PA., 2006, 176 pp., $19.95

Auteur: Jane Thierfeld Brown

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders | Uitgave 6/2010

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

I had to start Ann Palmer’s book, “Realizing the College Dream with Autism or Asperger Syndrome,” three times. Palmer’s first person account of her son’s diagnosis was so heartfelt and well written that it sent me back to my own son’s diagnosis 14 years ago. It was too hard a place to go back to and thus I kept putting the book down. On the third try I pushed myself through the emotion and was glad I did. …
Metagegevens
Titel
Ann Palmer: Realizing the College Dream with Autism or Asperger Syndrome
Jessica Kingsley Publishers, London and Philadelphia, PA., 2006, 176 pp., $19.95
Auteur
Jane Thierfeld Brown
Publicatiedatum
01-06-2010
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Autism and Developmental Disorders / Uitgave 6/2010
Print ISSN: 0162-3257
Elektronisch ISSN: 1573-3432
DOI
https://doi.org/10.1007/s10803-009-0846-9