Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-11-2020 | Uit de ivoren toren

Werelden van verschil

Auteur: Ruben Fukkink

Gepubliceerd in: KinderopvangTotaal Management | Uitgave 6/2020

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Verheijen-Tiemstra, Ros en Vermeulen concluderen op basis van een recent onderzoek dat de intensieve samenwerking tussen kinderopvang en onderwijs nog niet is bereikt bij Nederlandse IKC's. De samenwerking bleek met name matig waar het ging om gezamenlijk vertrouwen, gedeelde pedagogische waarden, een gedeelde ambitie en - niet onbelangrijk - een kindgerichte visie. Hier was zelfs sprake van een 'wij-zij-cultuur'. Bij de professionele samenwerking en functioneel-praktische zaken was de samenwerking iets hechter, al was ook hier zeker geen sprake van volledige integratie. De onderzoekers trokken hun conclusies op basis van 54 uur interviewen op 16 IKC's in de regio Brabant. …
Metagegevens
Titel
Werelden van verschil
Auteur
Ruben Fukkink
Publicatiedatum
01-11-2020
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
KinderopvangTotaal Management / Uitgave 6/2020
Print ISSN: 3050-6646
Elektronisch ISSN: 3050-8320
DOI
https://doi.org/10.1007/s41190-020-0841-0