Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

30-06-2017 | Praktijk

Versterken JGZ op en met scholen: is borging van de projecten gelukt?

Auteurs: Anneke Blokstra, Ratna Pieter, Wanda Bemelmans

Gepubliceerd in: TSG - Tijdschrift voor gezondheidswetenschappen | Uitgave 4/2017

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Tussen 2012 en 2014 is door een extra investering van het Ministerie van VWS het landelijk programma #Jeugdimpuls uitgevoerd. Het RIVM Centrum Gezond Leven (CGL) coördineerde dit programma. Een van de trajecten was gericht op het versterken van de samenwerking tussen jeugdgezondheidszorg (JGZ) en scholen, met als einddoel een gezondere leefstijl en gezondere kinderen en jongeren. In dit artikel kijken we voor vijf projecten in het voortgezet onderwijs in hoeverre de oorspronkelijke plannen voor borging ook zijn gelukt.
Metagegevens
Titel
Versterken JGZ op en met scholen: is borging van de projecten gelukt?
Auteurs
Anneke Blokstra
Ratna Pieter
Wanda Bemelmans
Publicatiedatum
30-06-2017
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
TSG - Tijdschrift voor gezondheidswetenschappen / Uitgave 4/2017
Print ISSN: 1388-7491
Elektronisch ISSN: 1876-8776
DOI
https://doi.org/10.1007/s12508-017-0054-5