Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

Open Access 01-12-2015 | Meeting abstract

Type 2 diabetes education programmes – focusing on patients’ perceptions

Auteurs: Julie Hastings, Lisa Chandler

Gepubliceerd in: Journal of Foot and Ankle Research | bijlage 1/2015

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

The prevalence of Type 2 Diabetes in the UK during 2013 was 0.6%, equating to 3.2 million people. Forecasts indicate that three people will be diagnosed every ten minutes by 2025. Ineffective methods or delays in thorough patient education leaves the patient at risk of developing foot complications among wider issues of morbidity. This research aimed to test the efficacy of patient education for Type 2 Diabetes by analysing patients’ views following their educational programme. The project aimed to highlight the value of such education programmes and to encourage wider holistic awareness of education in patient management. …
Metagegevens
Titel
Type 2 diabetes education programmes – focusing on patients’ perceptions
Auteurs
Julie Hastings
Lisa Chandler
Publicatiedatum
01-12-2015
Uitgeverij
BioMed Central
Gepubliceerd in
Journal of Foot and Ankle Research / Uitgave bijlage 1/2015
Elektronisch ISSN: 1757-1146
DOI
https://doi.org/10.1186/1757-1146-8-S1-A13