Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

2024 | OriginalPaper | Hoofdstuk

5. Toepassing, vereisten, indicaties en procedures

Auteur : Marianne van der Zalm-Grisnich

Gepubliceerd in: Faalangsttraining voor kinderen

Uitgeverij: BSL Media & Learning

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Je bibbers de baas kan toegepast worden in vrijgevestigde praktijken, GGZ-instellingen, scholen en samenwerkingsverbanden Passend Onderwijs. De trainers (in ieder geval de eerste trainer) moeten orthopedagoog, kinder- en jeugdpsycholoog of gedragswetenschapper zijn en ervaring hebben met de principes van de cognitieve gedragstherapie. Er moet een gedragswetenschapper betrokken zijn bij de selectieprocedure en de afrondingsgesprekken. Medewerking van ouders en leerkracht is essentieel. Indicaties en contra-indicaties worden toegelicht. De procedure van aanmeldings- tot en met afrondingsgesprekken wordt beschreven, waarbij ook een leidraad voor deze gesprekken beschikbaar is.
Bijlagen
Alleen toegankelijk voor geautoriseerde gebruikers
Metagegevens
Titel
Toepassing, vereisten, indicaties en procedures
Auteur
Marianne van der Zalm-Grisnich
Copyright
2024
Uitgeverij
BSL Media & Learning
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-368-2998-4_5