Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-08-2016 | Een leven lang leren

Strategisch leren met leer-strategieën

Auteur: Dr. Pieternel Dijkstra

Gepubliceerd in: Bijzijn XL | Uitgave 7/2016

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Er worden steeds andere en betere manieren ontwikkeld om gezondheidsproblemen te behandelen en te verlichten. Als professional zul je je dan ook moeten blijven ontwikkelen en bijscholen, je hele werkende leven lang. Alleen zo blijf je up-to-date. Je zult daarbij vaak met maar weinig begeleiding aan de slag moeten met lesmateriaal en nieuwe kennis en vaardigheden. Dat vereist nogal wat zelfstandigheid en motivatie.
Weten hoe je het beste en het meest efficiënt kunt leren, zowel thuis als op de werkplek, is dan belangrijk. Daarover gaat deze reeks. In dit tweede artikel gaat het over leerstrategieën die je helpen om het leren zo goed mogelijk aan te pakken. Dat leert vaak een stuk beter dan ‘zomaar wat doen’.
Metagegevens
Titel
Strategisch leren met leer-strategieën
Auteur
Dr. Pieternel Dijkstra
Publicatiedatum
01-08-2016
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Bijzijn XL / Uitgave 7/2016
Print ISSN: 2211-6524
Elektronisch ISSN: 2213-4565
DOI
https://doi.org/10.1007/s12632-016-0064-6