Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-09-2020 | Uit de ivoren toren

Spring, trek, duw, draai, ren, loop en bewonder

Auteur: Ruben Fukkink

Gepubliceerd in: KinderopvangTotaal Management | Uitgave 5/2020

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

In Amsterdam Nieuw-West werd bij de kinderopvangorganisatie Impuls een nieuw programma onderzocht: PLAYgrounds voor Peuters. Mirka Janssen trainde pedagogisch medewerkers in hoe zij kinderen dagelijks kunnen laten bewegen en sporten. Het doel was niet alleen om de kinderen meer te laten bewegen, maar ook om ze meer gevarieerd te laten bewegen. Kinderen die een aantal basisbewegingen oefenen - zoals springen, trekken en duwen - breiden vanuit deze basis hun bewegingsrepertoire verder uit. Deze kinderen, die als het ware hun 'ABC' kennen, blijken later meer te bewegen en hebben op latere leeftijd ook een gezonder gewicht. …
Metagegevens
Titel
Spring, trek, duw, draai, ren, loop en bewonder
Auteur
Ruben Fukkink
Publicatiedatum
01-09-2020
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
KinderopvangTotaal Management / Uitgave 5/2020
Print ISSN: 3050-6646
Elektronisch ISSN: 3050-8320
DOI
https://doi.org/10.1007/s41190-020-0823-2