Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-03-2021 | Casus Kindertandheelkunde

Spelend leren conditioneren

Auteur: D. L. Gambon

Gepubliceerd in: Tandartspraktijk | Uitgave 2/2021

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Eigenlijk staat het hele leven van een kind in het teken van leren. Elke ervaring, hoe vroeg ook, is een leermoment. Ook die bij de tandarts. Goede of slechte ervaringen hebben gevolgen voor verdere bezoeken en bepalen mede het al dan niet slagen van tandheelkundige behandeling. Oncoöperatief gedrag: hoe pakken we dat aan?
Bijlagen
Alleen toegankelijk voor geautoriseerde gebruikers
Literatuur
go back to reference Kohnstamm R. Kleine ontwikkelingspsychologie 1, Het jonge kind. Houten: BSL; 2009. p. 417. Kohnstamm R. Kleine ontwikkelingspsychologie 1, Het jonge kind. Houten: BSL; 2009. p. 417.
go back to reference Amerongen WE van, e.a.. Kindertandheelkunde 1. Houten: BSL; 2009. p. 397. Amerongen WE van, e.a.. Kindertandheelkunde 1. Houten: BSL; 2009. p. 397.
Metagegevens
Titel
Spelend leren conditioneren
Auteur
D. L. Gambon
Publicatiedatum
01-03-2021
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Tandartspraktijk / Uitgave 2/2021
Print ISSN: 0167-1685
Elektronisch ISSN: 1875-6808
DOI
https://doi.org/10.1007/s12496-021-0019-3