Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-07-2020 | Uit de media

Solidariteit

Auteur: Astrid van de Weijenberg

Gepubliceerd in: KinderopvangTotaal Management | Uitgave 4/2020

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

'Overweeg anders om te gaan met de zomervakantie, in het geval scholen ook na de meivakantie dicht blijven.' Dat was een van de adviezen die de Onderwijsraad in april uitbracht om leerachterstanden te vermijden. Een bijzondere tijd vraagt om bijzondere maatregelen, dacht de Onderwijsraad. Maar dat was buiten de leerkrachten gerekend. De telefoon van de Algemene Onderwijsbond en de Algemene Vereniging van Schoolleiders stond rood- gloeiend. En ja, ze hebben gelijk, leraren hebben een ongekende slag gemaakt in het overschakelen op digitaal onderwijs. En ja, ze hebben het echt druk gehad en vakantie verdiend. Maar als iedereen een week zou inleveren van een lange schoolvakantie waarin waarschijnlijk niemand weg kan, hoe erg zou dat zijn? …
Metagegevens
Titel
Solidariteit
Auteur
Astrid van de Weijenberg
Publicatiedatum
01-07-2020
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
KinderopvangTotaal Management / Uitgave 4/2020
Print ISSN: 3050-6646
Elektronisch ISSN: 3050-8320
DOI
https://doi.org/10.1007/s41190-020-0805-4