Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Research on Child and Adolescent Psychopathology

Uitgave 8/2023

Inhoudsopgave (12 Artikelen)

Neural Predictors of Improvement With Cognitive Behavioral Therapy for Adolescents With Depression: An Examination of Reward Responsiveness and Emotion Regulation

Lindsay Dickey, Samantha Pegg, Emilia F. Cárdenas, Haley Green, Anh Dao, James Waxmonsky, Koraly Pérez-Edgar, Autumn Kujawa

Do Autistic Traits Predict Outcome of Cognitive Behavioral Therapy in Pediatric Obsessive-Compulsive Disorder?

  • Open Access

Davíð R.M.A. Højgaard, Trine Wigh Arildskov, Gudmundur Skarphedinsson, Katja A. Hybel, Tord Ivarsson, Bernhard Weidle, Karin Melin, Nor Christian Torp, Per Hove Thomsen

Psychopathic Traits and Parental Practices in Greek-Cypriot Community and Dutch Clinical Referred Samples

Giorgos Georgiou, Chara A. Demetriou, Olivier F. Colins, Peter J. Roetman, Kostas A. Fanti

Processing Speed is Related to the General Psychopathology Factor in Youth

  • Open Access

Eliza Kramer, Erik G. Willcutt, Robin L. Peterson, Bruce F. Pennington, Lauren M. McGrath

Person-centred Approaches to Psychopathology in the ABCD Study: Phenotypes and Neurocognitive Correlates

  • Open Access

Chris Retzler, Glyn Hallam, Samantha Johnson, Jenny Retzler

Examining the Relations Between Children’s Vagal Flexibility Across Social Stressor Tasks and Parent- and Clinician-Rated Anxiety Using Baseline Data from an Early Intervention for Inhibited Preschoolers

Nicholas J. Wagner, Nila Shakiba, Hong N.T. Bui, Kathy Sem, Danielle R. Novick, Christina M. Danko, Lea R. Dougherty, Andrea Chronis-Tuscano, Kenneth H. Rubin