Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

06-01-2020 | BOOK REVIEW

Randye J. Semple, and Christopher Willard: The Mindfulness Matters Program for Children and Adolescents: Strategies, Activities, and Techniques for Therapists and Teachers. Guilford Publications, New York, NY, 2019

Auteur: Laura Nabors

Gepubliceerd in: Mindfulness | Uitgave 2/2020

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

The book, “Mindfulness Matters Program for Children and Adolescents: Strategies, Activities, and Techniques for Therapists and Teachers,” by Randye Semple and Christopher Willard is an insightful explanation of using mindfulness with children and adolescents. The book is an enjoyable read with practical tips for using mindfulness activities with children and teenagers. The scripts for clinicians or group leaders will be particularly helpful in working with youth. Moreover, the modular approach, focusing on what works for what problems and under what circumstances, allows the clinician to think about tailoring the interventions for the children they serve. …
Metagegevens
Titel
Randye J. Semple, and Christopher Willard: The Mindfulness Matters Program for Children and Adolescents: Strategies, Activities, and Techniques for Therapists and Teachers. Guilford Publications, New York, NY, 2019
Auteur
Laura Nabors
Publicatiedatum
06-01-2020
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Mindfulness / Uitgave 2/2020
Print ISSN: 1868-8527
Elektronisch ISSN: 1868-8535
DOI
https://doi.org/10.1007/s12671-019-01297-2