Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-09-2006 | Achterop

Prof. dr. Ph.D.A. Treffers

Prof. dr. Ph.D.A. Treffers is directeur van het Academisch Centrum voor Kinder- en Jeugdpsychiatrie Curium, Oegstgeest en Hoofd Afdeling Kinder- en Jeugdpsychiatrie Leids Universitair Medisch Centrum.

Auteur: Els van Es

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 3/2006

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

De toename van de juridisering. En van de bureaucratisering, bijvoorbeeld in relatie tot de diagnosebehandelingcombinaties (DBC’s). Er moet zo onwaarschijnlijk veel geadministreerd worden dat het ten koste gaat van de menskracht die eigenlijk bestemd is voor de patiëntenzorg. En dan is dat allemaal ook nog eens gebaseerd op een oneigenlijk gebruik van diagnostische classificaties.
Metagegevens
Titel
Prof. dr. Ph.D.A. Treffers
Prof. dr. Ph.D.A. Treffers is directeur van het Academisch Centrum voor Kinder- en Jeugdpsychiatrie Curium, Oegstgeest en Hoofd Afdeling Kinder- en Jeugdpsychiatrie Leids Universitair Medisch Centrum.
Auteur
Els van Es
Publicatiedatum
01-09-2006
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 3/2006
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03059604