Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Perspectives on Medical Education

Uitgave 4/2013

Inhoudsopgave (9 Artikelen)

Achieving research competences through medical education

  • Open Access
  • Editorial

Friedo W. Dekker

Tuning research competences for Bologna three cycles in medicine: report of a MEDINE2 European consensus survey

  • Open Access
  • Original Article

Richard Marz, Friedo W. Dekker, Chris Van Schravendijk, Siun O’Flynn, Michael T. Ross

Observations of evidence-based medicine in general practice

  • Open Access
  • Original Paper

Sandra E. Zwolsman, Nynke van Dijk, Margreet Wieringa de Waard

Scientific education early in the curriculum using a constructivist approach on learning

  • Open Access
  • Short Communication

M. W. C. Vereijken, M. Kruidering-Hall, P. G. M. de Jong, A. J. de Beaufort, F. W. Dekker

Evidence-based practice for individuals or groups: let’s make a difference

  • Open Access
  • Short Communication

M. de Groot, J. M. van der Wouden, E. A. van Hell, M. B. Nieweg

Academic and scientific education in medical curricula in the Netherlands: a programme director’s view

  • Open Access
  • Eye-opener

Arnout Jan de Beaufort, Anton F. P. M. de Goeij

An integrated model for developing research skills in an undergraduate medical curriculum: appraisal of an approach using student selected components

  • Open Access
  • Show and Tell

Simon C. Riley, Jeremy Morton, David C. Ray, David G. Swann, Donald J. Davidson