Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Perspectives on Medical Education

Uitgave 1/2018

Inhoudsopgave (12 Artikelen)

Measuring cognitive load

  • Open Access
  • Commentary

John Sweller

Bad faith, medical education, and post-truth

  • Open Access
  • Commentary

Alan Bleakley

Medical students are not blank slates: Positionality and curriculum interact to develop professional identity

  • Open Access
  • Commentary

Kirkpatrick B. Fergus, Bronte Teale, Milani Sivapragasam, Omar Mesina, Erene Stergiopoulos

The do’s, don’t and don’t knows of supporting transition to more independent practice

  • Open Access
  • Guidelines

Sarah Yardley, Michiel Westerman, Maggie Bartlett, J Mark Walton, Julie Smith, Ed Peile

Cognitive load predicts point-of-care ultrasound simulator performance

  • Open Access
  • Original Article

Sara Aldekhyl, Rodrigo B. Cavalcanti, Laura M. Naismith

Authoring the identity of learner before doctor in the figured world of medical school

  • Open Access
  • Original Article

Evangeline Stubbing, Esther Helmich, Jennifer Cleland

Writing an effective literature review

  • Open Access
  • The Writer’s Craft

Lorelei Lingard

Standardized residency training in China: the new internal medicine curriculum

  • Open Access
  • Eye-opener

Jonathan Lio, Yanqing Ye, Hongmei Dong, Shalini Reddy, John McConville, Renslow Sherer

Thanks to reviewers

  • Open Access
  • Thanks to reviewers