Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-09-2021 | Ten geleide

Op school

Auteur: Marike Serra

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 3/2021

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

In juni verscheen het boekje Op de Groei, geschreven door een groep gedreven professionals uit verschillende hoeken van de jeugdhulp, het onderwijs en het onderzoek. Een pleidooi én een uitnodiging voor het ontwikkelen van een gedegen, integraal plan om onze jeugd gezond te laten opgroeien en de jeugdhulp structureel beter te maken. Vanuit het idee dat we investeringen in kinderen en jongeren nú later dubbel en dwars terug verdienen. In dit plan speelt het onderwijs een belangrijke rol. Onze jeugd laten floreren, zoals de schrijvers zeggen, kan niet zonder ook te investeren in het onderwijs. Inclusief en breed onderwijs. Voor iedereen. Met aandacht voor cognitieve vaardigheden, maar ook voor psychologische en levensvaardigheden. Op scholen met een dergelijke brede aanpak worden de leerprestaties van kinderen beter en verminderen probleemgedrag, angst en depressie. …
Metagegevens
Titel
Op school
Auteur
Marike Serra
Publicatiedatum
01-09-2021
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 3/2021
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/s12454-021-0666-4