Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-04-2022 | Artikel

Oog voor ieder kind Wetenschap in de praktijk

Auteur: Inge van Rijn

Gepubliceerd in: KinderopvangTotaal Op de groep | Uitgave 4/2022

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Ben je er voor mij? Zie je mij ? Hoor je mij? Voel je aan wat ik nodig heb? Kan ik op je vertrouwen? Help je me om mezelf te leren kennen en mee te doen in deze groep? Ieder kind in je groep wil persoonlijk gekend worden en zoekt jouw persoonlijke nabijheid. Jullie vertrouwensband bepaalt of een kind zich veilig genoeg voelt om de wereld om zich heen te verkennen. Daarmee bepaal jij mede de pedagogische kwaliteit van de kinderopvang. Paul Leseman, hoogleraar aan de Universiteit Utrecht, doet veel onderzoek naar de kwaliteit van de kinderopvang. Hij vertelt hoe wetenschap en praktijk elkaar kunnen versterken bij het bevorderen van de pedagogische kwaliteit.
Metagegevens
Titel
Oog voor ieder kind Wetenschap in de praktijk
Auteur
Inge van Rijn
Publicatiedatum
01-04-2022
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
KinderopvangTotaal Op de groep / Uitgave 4/2022
Print ISSN: 3050-6638
Elektronisch ISSN: 3050-8312
DOI
https://doi.org/10.1007/s41189-022-1197-6