Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-03-2022 | Artikel

Muziek- en dramalessen op maat voor het kinderdagverblijf

Mus & Draak

Auteur: Sanne Kuipers

Gepubliceerd in: KinderopvangTotaal Op de groep | Uitgave 3/2022

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Het is stil in de peuterspeelruimte van de Stampertjes in Bussum. Letty Langerhorst en Lisa van Bennekom hebben de kussens in een kring om zich heen uitgestald. Voorzichtig lopen de eerste kinderen erheen en gaan ze zitten. Een kleine jongen met een gele broek aan vindt het nog spannend en blijft op een afstandje staan. Als de meeste kinderen er zijn, pakt Lisa haar ukelele en stelt zich met een lied voor. Daarna is het de beurt aan de kinderen om hun naam te zeggen. Het is even stil, alle peuters zwijgen verlegen, dan roept de jongen met de bril: 'Ik ben Tom.' Hij gooit zijn handen erbij in de lucht. De Mus & Draak-les is begonnen.
Metagegevens
Titel
Muziek- en dramalessen op maat voor het kinderdagverblijf
Mus & Draak
Auteur
Sanne Kuipers
Publicatiedatum
01-03-2022
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
KinderopvangTotaal Op de groep / Uitgave 3/2022
Print ISSN: 3050-6638
Elektronisch ISSN: 3050-8312
DOI
https://doi.org/10.1007/s41189-022-1181-1