Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-02-2015 | Praktijk

Leerlandschap Palliatieve Zorg

Leermodel van opleidings- en zorginstellingen

Auteurs: Inge van Trigt, Jetty Zuidema

Gepubliceerd in: Pallium | Uitgave 1/2015

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

In 2020 eindigt het Nationaal Programma Palliatieve Zorg (NPPZ). Onderwijs is een van de drie pijlers van dit programma. Het ‘leerlandschap’, gecreëerd door opleidings- en zorginstellingen samen, is een model dat gebruikt kan worden om het onderwijs binnen de palliatieve zorg in te richten.
Literatuur
1.
go back to reference Palliatieve zorg in beeld, IKNL januari 2014. Palliatieve zorg in beeld, IKNL januari 2014.
2.
go back to reference Jos Arets en Vivian Heijen, Kostbaar misverstand, van training naar business improvement, december 2008. Jos Arets en Vivian Heijen, Kostbaar misverstand, van training naar business improvement, december 2008.
Metagegevens
Titel
Leerlandschap Palliatieve Zorg
Leermodel van opleidings- en zorginstellingen
Auteurs
Inge van Trigt
Jetty Zuidema
Publicatiedatum
01-02-2015
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Pallium / Uitgave 1/2015
Print ISSN: 1389-2630
Elektronisch ISSN: 1875-7049
DOI
https://doi.org/10.1007/s12479-015-0015-0