Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Journal of Youth and Adolescence

Uitgave 9/2020

Inhoudsopgave (16 Artikelen)

Explaining Health Disparities between Heterosexual and LGB Adolescents by Integrating the Minority Stress and Psychological Mediation Frameworks: Findings from the TRAILS Study

  • Open Access
  • Empirical Research

Wouter Kiekens, Chaïm la Roi, Henny M. W. Bos, Tina Kretschmer, Diana D. van Bergen, René Veenstra

Differences and Similarities between Perpetrators of Ethnic and Non-Ethnicity-Based Victimization

  • Open Access
  • Empirical Research

Sevgi Bayram Özdemir, Clover Giles, Metin Özdemir

Does Organizing Mentor-Mentee Matches into Small Groups Enhance Treatment Effects in a Site-Based Mentoring Program for Adolescents? Results of a Randomized Controlled Trial

  • Empirical Research

Shelley A. Haddock, Lindsey M. Weiler, Hyanghee Lee, Kimberly L. Henry, Rachel Lucas-Thompson, Toni S. Zimmerman, Jennifer L. Krafchick, Gereon F. Fredrickson, Neil Yetz, Lise M. Youngblade

Correction to: Does Organizing Mentor-Mentee Matches into Small Groups Enhance Treatment Effects in a Site-Based Mentoring Program for Adolescents? Results of a Randomized Controlled Trial

  • Correction

Shelley A. Haddock, Lindsey M. Weiler, Hyanghee Lee, Kimberly L. Henry, Rachel Lucas-Thompson, Toni S. Zimmerman, Jennifer L. Krafchick, Gereon F. Fredrickson, Neil Yetz, Lise M. Youngblade

Discrimination, the Model Minority Stereotype, and Peer Relationships Across the High School Years

  • Empirical Research

Taylor L. Thompson, Lisa Kiang, Melissa R. Witkow