Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Journal of Youth and Adolescence

Uitgave 5/2020

Inhoudsopgave (16 Artikelen)

Non-Specific versus Targeted Approaches to Youth Mentoring: A Follow-up Meta-analysis

  • Empirical Research

Kirsten M. Christensen, Matthew A. Hagler, Geert-Jan Stams, Elizabeth B. Raposa, Samantha Burton, Jean E. Rhodes

Neighborhood Disorder, Family Functioning, and Risky Sexual Behaviors in Adolescence

  • Empirical Research

Catheryn A. Orihuela, Sylvie Mrug, Susan Davies, Marc N. Elliott, Susan Tortolero Emery, Melissa F. Peskin, Sari Reisner, Mark A. Schuster

Perceived Experiences of Discrimination and Latino/a Young Adults’ Personal and Relational Well-being

  • Empirical Research

Sarah E. Killoren, J. Kale Monk, Melinda A. Gonzales-Backen, Gabrielle C. Kline, Samantha K. Jones

Ethnicity, Peers, and Academic Achievement: Who Wants to be Friends with the Smart Kids?

  • Empirical Research

Xiaochen Chen, Amirah Saafir, Sandra Graham

The Role of Cognitive Stimulation in the Home and Maternal Responses to Low Grades in Low-Income African American Adolescents’ Academic Achievement

  • Open Access
  • Empirical Research

Cecily R. Hardaway, Emma M. Sterrett-Hong, Natacha M. De Genna, Marie D. Cornelius

Associations between Adolescents’ Interpersonal Relationships, School Well-being, and Academic Achievement during Educational Transitions

  • Open Access
  • Empirical Research

Noona Kiuru, Ming-Te Wang, Katariina Salmela-Aro, Lasse Kannas, Timo Ahonen, Riikka Hirvonen

Charting How Wealth Shapes Educational Pathways from Childhood to Early Adulthood: A Developmental Process Model

  • Empirical Research

Matthew A. Diemer, Aixa D. Marchand, Rashmita S. Mistry