Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-03-2012

‘Ik ga voor blije medewerkers’

Auteur: Anky Atzema

Gepubliceerd in: Skipr | Uitgave 2-3/2012

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

“Ik ben door toeval in het management terechtgekomen. Ik kon geen plek vinden als kinderarts en werd jeugdarts bij een GGD. Op mijn 26ste werd me gevraagd de zieke directeur te vervangen. Werkende weg heb ik leren managen. Vanaf dag één was mijn motto: gaan voor blije medewerkers. Het klinkt misschien soft, maar overal waar ik heb gewerkt, heb ik ervaren hoe belangrijk dat is. Met blije medewerkers komt de kwaliteit vanzelf. Dat bereik je door hen zo goed mogelijk te faciliteren: zorgen voor de juiste balans tussen aansturing en eigen regie, voor de match tussen hun capaciteiten en de plek waar ze zitten. En aandacht geven: dan gaan ze fluitend naar hun werk en geven het beste wat ze hebben. Ik kan ook streng zijn. Als de match niet klopt, zoek ik een plek in of buiten de organisatie waar mensen wél tot hun recht komen. Het resultaat is uiteindelijk altijd positief, voor beide partijen. Sinds ik 2,5 jaar geleden bij Omring kwam, heb ik mijn motto uitgebreid: ik wil blije medewerkers, maar ook blije cliënten en bewoners. Want als medewerkers zichtbaar vrolijk zijn, straalt dat af op de cliënten en ons doel is uiteindelijk dat díe het goed hebben. Mijn motto is mijnway of life, ik kan niet anders. Ik ga zelf bijna altijd fluitend naar mijn werk.” …
Metagegevens
Titel
‘Ik ga voor blije medewerkers’
Auteur
Anky Atzema
Publicatiedatum
01-03-2012
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Skipr / Uitgave 2-3/2012
Print ISSN: 1876-8695
Elektronisch ISSN: 2211-8772
DOI
https://doi.org/10.1007/s12654-012-0031-1