Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-12-2013 | Wat Speelt

Hoe staat het numet

Auteurs: Merel van Dorp, Eva Prins

Gepubliceerd in: Jeugd en Co | Uitgave 6/2013

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Jaarlijks melden zich 3000 ouderparen die een kind willen adopteren; tegelijk is het tekort aan pleegouders nijpend, schreven we in JeugdenCo 5 van 2008. De groeiende adoptiewachtlijsten werden veroorzaakt doordat landen van herkomst vaker zelf kinderen opvingen en ouders liefst een jong, gezond kind wilden adopteren. Maar zelfs voor de kinderen met special needs (met een lichamelijke of verstandelijke beperking) was een wachtlijst. Dus ontstonden experimenten om aspirantadoptieouders te winnen voor pleegzorg. Janette Reukers van Pleegzorg Nederland: “We zagen inderdaad een grote groep mensen die niet (meer) in aanmerking kwam voor adoptie, ineens versneld over nadenken over pleegzorg, ook al wordt een pleegkind nooit ‘jouw’ kind en moet je contact houden met de biologische ouders.” …
Metagegevens
Titel
Hoe staat het numet
Auteurs
Merel van Dorp
Eva Prins
Publicatiedatum
01-12-2013
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Jeugd en Co / Uitgave 6/2013
Print ISSN: 1873-9164
Elektronisch ISSN: 1876-6080
DOI
https://doi.org/10.1007/s12449-013-0103-z