Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

14-04-2021 | Redactioneel

Gemiste lessen, gemiste kansen

Auteurs: Y. Vanneste, K. Hoppenbrouwers, M. Boere-Boonekamp

Gepubliceerd in: JGZ Tijdschrift voor jeugdgezondheidszorg | Uitgave 2-3/2021

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Kansenongelijkheid was nog nooit zo actueel als nu. De coronacrisis toont de pijnlijke gevolgen van het ‘niet naar school kunnen gaan’ en het ontbreken van een schoolstructuur in het leven van jongeren: hoe die hen raken en hoe ongelijk de ‘pijn’ verdeeld wordt. Jongeren raken achterop, missen sociale contacten en het plezier daarvan. Ze worden somber, en hun leefstijl en dag-nachtritme raken verstoord. We maken ons terecht zorgen om degenen onder hen die onvoldoende veerkrachtig zijn of een ondersteunende omgeving missen, waardoor herstel niet vanzelfsprekend is. Hoe komen zij er weer bovenop? Gezond blijven en meedoen zijn essentieel voor hun toekomst. …
Metagegevens
Titel
Gemiste lessen, gemiste kansen
Auteurs
Y. Vanneste
K. Hoppenbrouwers
M. Boere-Boonekamp
Publicatiedatum
14-04-2021
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
JGZ Tijdschrift voor jeugdgezondheidszorg / Uitgave 2-3/2021
Print ISSN: 1567-8644
Elektronisch ISSN: 1876-598X
DOI
https://doi.org/10.1007/s12452-021-00250-x