Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

11-05-2016 | Boeken

G. Dirksen, M. de Boer, H. Möller, & J. Willemse (2014). Breindidactiek. Helpen leren met breinkennis

Uitgeverij Synaps, Utrecht. ISBN 978-90-822-862-05, 228 p., € 24,95

Auteur: Dr. Nanda Rommelse

Gepubliceerd in: Kind en adolescent | Uitgave 2/2016

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Met dit boek beogen de schrijvers een brug te slaan tussen hersenwetenschappen (ook vaak cognitieve en gedragswetenschappen genoemd in het boek) en didactische praktijk. Het boek is primair geschreven voor docenten en onderwijsontwikkelaars. Het uitgangspunt van de auteurs is dat kennis over de werking van het brein noodzakelijk is om onderwijs goed vorm te kunnen geven. De methode die hierbij centraal staat, BreinCentraalLeren (BCL) genoemd, is sinds 2005 ontwikkeld. …
Metagegevens
Titel
G. Dirksen, M. de Boer, H. Möller, & J. Willemse (2014). Breindidactiek. Helpen leren met breinkennis
Uitgeverij Synaps, Utrecht. ISBN 978-90-822-862-05, 228 p., € 24,95
Auteur
Dr. Nanda Rommelse
Publicatiedatum
11-05-2016
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind en adolescent / Uitgave 2/2016
Print ISSN: 0167-2436
Elektronisch ISSN: 1876-5998
DOI
https://doi.org/10.1007/s12453-016-0114-7