Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

21-09-2016 | Erratum

Erratum to: Promoting Expressive Language in Young Children with or At-Risk for Autism Spectrum Disorder in a Preschool Classroom

Auteurs: Justin D. Lane, Collin Shepley, Rebecca Lieberman-Betz

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders | Uitgave 2/2017

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

In the Participants and Instructor section, under the sub-heading Greg the following statement was incorrectly described as “It should be noted that Greg previously participated in a research study in which language expansion was provided by the instructor (citation blinded for review)”, instead of “It should be noted that Greg previously participated in a research study in which language expansion was provided by the instructor (Shepley et al. 2014)”. …
Literatuur
go back to reference Shepley, C., Lane, J. D., & Shepley, S. (2014). Teaching young children with social-communication delays to label actions using videos and language expansion models: A pilot study. Focus on Autism and Other Developmental Disabilities. doi:10.1177/1088357614552189. Shepley, C., Lane, J. D., & Shepley, S. (2014). Teaching young children with social-communication delays to label actions using videos and language expansion models: A pilot study. Focus on Autism and Other Developmental Disabilities. doi:10.​1177/​1088357614552189​.
Metagegevens
Titel
Erratum to: Promoting Expressive Language in Young Children with or At-Risk for Autism Spectrum Disorder in a Preschool Classroom
Auteurs
Justin D. Lane
Collin Shepley
Rebecca Lieberman-Betz
Publicatiedatum
21-09-2016
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Autism and Developmental Disorders / Uitgave 2/2017
Print ISSN: 0162-3257
Elektronisch ISSN: 1573-3432
DOI
https://doi.org/10.1007/s10803-016-2917-z