Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

03-10-2016 | Erratum

Erratum to: Examining Ways That a Mindfulness-Based Intervention Reduces Stress in Public School Teachers: a Mixed-Methods Study

Auteurs: Cynthia Taylor, Jessica Harrison, Kyla Haimovitz, Eva Oberle, Kimberly Thomson, Kimberly Schonert-Reichl, Robert W. Roeser

Gepubliceerd in: Mindfulness | Uitgave 6/2016

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Erratum to: Mindfulness (2016) 7:115–129
Metagegevens
Titel
Erratum to: Examining Ways That a Mindfulness-Based Intervention Reduces Stress in Public School Teachers: a Mixed-Methods Study
Auteurs
Cynthia Taylor
Jessica Harrison
Kyla Haimovitz
Eva Oberle
Kimberly Thomson
Kimberly Schonert-Reichl
Robert W. Roeser
Publicatiedatum
03-10-2016
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Mindfulness / Uitgave 6/2016
Print ISSN: 1868-8527
Elektronisch ISSN: 1868-8535
DOI
https://doi.org/10.1007/s12671-016-0620-y