Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-01-2007 | Announcement

Division TEACCH Offers Classroom Training Program for Summer 2007 in Chapel Hill

Auteur: Alice Wertheimer

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders | Uitgave 1/2007

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Division TEACCH of the University of North Carolina at Chapel Hill will offer the following schedule for the 5-day intensive Classroom Training program. This program offers a supervised, hands-on experience in a demonstration classroom setting. The training allows for an intensive period of active learning in conjunction with daily presentations and lectures covering autism and the TEACCH method. The program is especially designed for teachers, psychologists, speech and language professionals, clinicians, parents and others interested in working with students with autism.
Metagegevens
Titel
Division TEACCH Offers Classroom Training Program for Summer 2007 in Chapel Hill
Auteur
Alice Wertheimer
Publicatiedatum
01-01-2007
Gepubliceerd in
Journal of Autism and Developmental Disorders / Uitgave 1/2007
Print ISSN: 0162-3257
Elektronisch ISSN: 1573-3432
DOI
https://doi.org/10.1007/s10803-006-0348-y