Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-04-2007 | Toepassing in de praktijk

De implementatie van een scholingsprogramma bij basisschoolkinderen: een reflectie

Auteurs: Karen Cox, Gerda Holleman

Gepubliceerd in: Nederlands Tijdschrift voor Evidence Based Practice | Uitgave 2/2007

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

In dit artikel willen we ‘de theorie’ toepassen en zichtbaar maken. Dit wordt gedaan aan de hand van het artikel van Marieke Plas op p.8 in dit nummer van het tijdschrift en toegepast op een van de eveneens hierin opgenomen reviews.
Literatuur
go back to reference Collins CE, Warren J, Neve M, Mccoy P, Stokes BJ. Measuring effectiveness of dietetic interventions in child obesity: a systematic review of randomized trials. Arch Pediatr Adolesc Med 2006; 160(9):906-922.CrossRefPubMed Collins CE, Warren J, Neve M, Mccoy P, Stokes BJ. Measuring effectiveness of dietetic interventions in child obesity: a systematic review of randomized trials. Arch Pediatr Adolesc Med 2006; 160(9):906-922.CrossRefPubMed
go back to reference Summerbell CD, Ashton V, Campbell KJ, Edmunds L, Kelly S, Waters E. Interventions for treating obesity in children. Cochrane Database Syst Rev 2004;(1):CD001872. Summerbell CD, Ashton V, Campbell KJ, Edmunds L, Kelly S, Waters E. Interventions for treating obesity in children. Cochrane Database Syst Rev 2004;(1):CD001872.
go back to reference James J, Thomas P, Cavan D, Kerr D. Preventing childhood obesity by reducing consumption of carbonated drinks: cluster randomised controlled trial. British Medical Journal 2004; 328(7450):1237-1239.CrossRefPubMed James J, Thomas P, Cavan D, Kerr D. Preventing childhood obesity by reducing consumption of carbonated drinks: cluster randomised controlled trial. British Medical Journal 2004; 328(7450):1237-1239.CrossRefPubMed
go back to reference Bero LA, Grilli R, Grimshaw JM, Harvey E, Oxman AD, Thomson AT. Getting research findings into practice: closing the gap between research and practice: an overview of systematic reviews of interventions to promote the implementation of research findings. British Medical Journal 1998; (317), 465-468.PubMed Bero LA, Grilli R, Grimshaw JM, Harvey E, Oxman AD, Thomson AT. Getting research findings into practice: closing the gap between research and practice: an overview of systematic reviews of interventions to promote the implementation of research findings. British Medical Journal 1998; (317), 465-468.PubMed
go back to reference Higgs J, Titchen A. Practice knowledge & expertise in the health professionals. Oxford: Butterworth-Heinemann; 2001.CrossRef Higgs J, Titchen A. Practice knowledge & expertise in the health professionals. Oxford: Butterworth-Heinemann; 2001.CrossRef
go back to reference Burnes B. Managing change: a strategic approach to organisational dynamics. Harlow: Pearson Education Limited; 2000. Burnes B. Managing change: a strategic approach to organisational dynamics. Harlow: Pearson Education Limited; 2000.
Metagegevens
Titel
De implementatie van een scholingsprogramma bij basisschoolkinderen: een reflectie
Auteurs
Karen Cox
Gerda Holleman
Publicatiedatum
01-04-2007
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Nederlands Tijdschrift voor Evidence Based Practice / Uitgave 2/2007
Print ISSN: 1572-2082
Elektronisch ISSN: 1876-8806
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03071182