Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-06-2012 | Communicatie

De gemiddelde verstandelijk gehandicapte bestaat niet

Auteur: lienke neef

Gepubliceerd in: Standby | Uitgave 3/2012

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Op het ACTA werd op 8 maart de cursus ‘Psychiatrische, psychische en emotionele problemen bij kinderen met een verstandelijke beperking’ gegeven door drs. Tom Scheers (kinderpsychiater). De doelgroep bestond uit tandartsen met een algemene praktijk, en tandartsen en mondhygiënisten die werkzaam zijn binnen de bijzondere tandheelkunde. Het was een intieme en informatieve middag met onderwerpen die ook voor een assistent erg belangrijk kunnen zijn, want maar liefst 2% van de bevolking is gehandicapt en 14% zwak begaafd. Aan bod kwamen de verschillende niveaus van verstandelijke ontwikkeling van mensen met een verstandelijke beperking op cognitief en emotioneel terrein en de capaciteiten die daarbij horen.
Metagegevens
Titel
De gemiddelde verstandelijk gehandicapte bestaat niet
Auteur
lienke neef
Publicatiedatum
01-06-2012
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Standby / Uitgave 3/2012
Print ISSN: 0922-310X
Elektronisch ISSN: 1876-5572
DOI
https://doi.org/10.1007/s12490-012-0031-4