Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-10-2012 | Book Review

David L. Marcus: What It Takes to Pull Me Through: Why Teenagers Get Into Trouble and How Four of Them Got Out

Houghton Mifflin, New York, NY, 2005, 338 pp (Hardback)

Auteur: Ernst Van Bergeijk

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders | Uitgave 10/2012

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Pulitzer Prize winning journalist David L. Marcus uses all of his journalistic skills to delve into the topic of why teenagers with many advantages and opportunities find themselves in deep trouble. He spends 14 months with an incoming class of students at the Academy at Swift River, a for-profit, therapeutic boarding school. The Academy at Swift River is known for using Outward Bound or adventure education techniques in addition to group therapy and a rigorous academic curriculum to produce positive results in “at risk teenagers.” …
Metagegevens
Titel
David L. Marcus: What It Takes to Pull Me Through: Why Teenagers Get Into Trouble and How Four of Them Got Out
Houghton Mifflin, New York, NY, 2005, 338 pp (Hardback)
Auteur
Ernst Van Bergeijk
Publicatiedatum
01-10-2012
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Autism and Developmental Disorders / Uitgave 10/2012
Print ISSN: 0162-3257
Elektronisch ISSN: 1573-3432
DOI
https://doi.org/10.1007/s10803-011-1397-4