Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

10-04-2024 | Correction

Correction: Developmental Trajectories of Adolescents’ Math Motivation: The Role of Mindset and Perceptions of Informal STEM Learning Site Inclusivity

Auteurs: Emine Ozturk, Mengya Zhao, Adam J. Hoffman, Angelina Joy, Christina S. Marlow, Fidelia Law, Ashley R. Deutsch, Channing J. Mathews, Luke McGuire, Frances Balkwill, Karen Burns, Laurence Butler, Marc Drews, Grace Fields, Hannah Smith, Mark Winterbottom, Adam Rutland, Adam Hartstone-Rose, Kelly Lynn Mulvey

Gepubliceerd in: Journal of Youth and Adolescence | Uitgave 8/2024

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Correction to: Journal of Youth and Adolescence (2024) …
Metagegevens
Titel
Correction: Developmental Trajectories of Adolescents’ Math Motivation: The Role of Mindset and Perceptions of Informal STEM Learning Site Inclusivity
Auteurs
Emine Ozturk
Mengya Zhao
Adam J. Hoffman
Angelina Joy
Christina S. Marlow
Fidelia Law
Ashley R. Deutsch
Channing J. Mathews
Luke McGuire
Frances Balkwill
Karen Burns
Laurence Butler
Marc Drews
Grace Fields
Hannah Smith
Mark Winterbottom
Adam Rutland
Adam Hartstone-Rose
Kelly Lynn Mulvey
Publicatiedatum
10-04-2024
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Youth and Adolescence / Uitgave 8/2024
Print ISSN: 0047-2891
Elektronisch ISSN: 1573-6601
DOI
https://doi.org/10.1007/s10964-024-01978-9