Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

2008 | OriginalPaper | Hoofdstuk

1 Competentiegericht leren en begeleiden

Auteurs : Nicolien van Halem, Henny de Leeuw, Tera Stuut

Gepubliceerd in: Zakboek Werkbegeleiden in Zorg en Welzijn

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Om te begrijpen wat competentiegericht leren inhoudt, moet je als werkbegeleider eerst weten wat het begrip competentie betekent.
Voetnoten
1
Thema Competentiegericht opleiden in de BPV-informatie, OVDB, Bunnik, mei 2006.
 
2
Thema Competentiegericht opleiden in de BPV-informatie, OVDB, Bunnik, mei 2006.
 
3
Natuurlij kleren komt voort uit de ‘constructivistische leertheorie’.
 
4
Competentiescan werkbegeleider, Calibris, april 2007.
 
6
A. Manneke (2003), Leerlingbegeleiding in de gezondheidszorg. Soest, Uitgeverij Nelissen.
 
7
Dit zijn dezelfde kenmerken als bij methodisch werken, zoals die gebruiktworden in een zorgplan, een verpleegplan, een behandelplan of begeleidingsplan.
 
Metagegevens
Titel
1 Competentiegericht leren en begeleiden
Auteurs
Nicolien van Halem
Henny de Leeuw
Tera Stuut
Copyright
2008
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-313-6301-8_1