Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Child Psychiatry & Human Development

Uitgave 3/2014

Inhoudsopgave (11 Artikelen)

Psychopathology and Academic Performance, Social Well-Being, and Social Preference at School: The TRAILS Study

  • Original Article

J. J. Sijtsema, C. E. Verboom, B. W. J. H. Penninx, F. C. Verhulst, J. Ormel

Parental Reaction to Early Diagnosis of Their Children’s Autism Spectrum Disorder: An Exploratory Study

  • Original Article

Irina E. Poslawsky, Fabiënne B. A. Naber, Emma Van Daalen, Herman Van Engeland

A Parental Report of Children’s Anxiety Symptoms in Japan

  • Original Article

Shin-ichi Ishikawa, Saki Shimotsu, Tetsuya Ono, Satoko Sasagawa, Kiyomi Kondo-Ikemura, Yuji Sakano, Susan H. Spence

The Predictive Utility of Conduct Disorder Symptoms in Preschool Children: A 3-Year Follow-Up Study

  • Original Article

Benjamin Rolon-Arroyo, David H. Arnold, Elizabeth A. Harvey

Effects of Cognitive-Behavioral Therapy on Improving Anxiety Symptoms, Behavioral Problems and Parenting Stress in Taiwanese Children with Anxiety Disorders and Their Mothers

  • Original Article

Cheng-Fang Yen, Yu-Min Chen, Jen-Wen Cheng, Tai-Ling Liu, Tzu-Yu Huang, Peng-Wei Wang, Pinchen Yang, Wen-Jiun Chou

Additive Effects of Parent Adherence on Social and Behavioral Outcomes of a Collaborative School–Home Behavioral Intervention for ADHD

  • Original Article

Miguel T. Villodas, Keith McBurnett, Nina Kaiser, Mary Rooney, Linda J. Pfiffner

The Arabic Mood and Feelings Questionnaire: Psychometrics and Validity in a Clinical Sample

  • Original Article

Lucy Tavitian, Mia Atwi, Soha Bawab, Nayla Hariz, Pia Zeinoun, Munir Khani, Fadi T. Maalouf